Haber

TikTok, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi sponsorluğu

Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) ile TikTok arasında imzalanan sponsorluk anlaşmasıyla TikTok; Türkiye Sigorta Basketbol Harikalar Ligi’nin resmi eğlence ortağı oldu. Sponsorluk anlaşması kapsamında basketbolseverler, TikTok üzerinden eğlenceli içerikler üretebilecek. Çok sayıda filtre, ses ve efekt içeren platform; uygulama içerisinde özel içerik üretimine olanak sağlayacaktır. Basketbolseverler ayrıca Türkiye Sigorta Basketbol Muhteşem Ligi’nin resmi TikTok hesabı üzerinden maçların en özel anlarını da izleyebilecekler.

 

Türkiye Basketbol Federasyonu Lideri Hidayet TürkoğluAnlaşmayla ilgili olarak şunları söyledi: “Basketbol sevgisini ve kültürünü toplumun her kesimine yaymak için yeni nesillerin temas tercihlerini anlamak ve onlarla yeni alanlarda buluşma fırsatı yaratmak gerektiğinin bilincindeyiz. Genç basketbolseverlerin basketbola olan ilgilerini artırmak ve yaratıcılıklarını basketbola göstermelerini teşvik etmek için bağlantı çağının tüm olumlu olanaklarını kullanmak istiyoruz. TikTok’un basketbolu geniş kitlelere ulaştırma hedefimize katkı sağlayacağına ve basketbolseverler için yeni bir buluşma ve eğlence noktası olacağına inancımız tam. Türkiye Sigorta Basketbol Harikalar Ligi ile TikTok arasındaki sponsorluk anlaşmasının camiamıza hayırlı olmasını diliyorum.”

TikTok’un sporla organik bağını vurgulama Erkan Ünlü, TikTok Türkiye Operasyon BaşkanıSözlerine şöyle devam etti: “Her gün milyonlarca insan TikTok’u ziyaret ediyor. Spor etkinliklerinin unutulmaz anlarını yeniden paylaşan ve sporda yeteneklerini gösteren içerik üreticilerimizin yanı sıra spor alanında üretilen içerikler milyarlarca kez görüntüleniyor. Karşı konulamaz bir performans şovu olan basketbol, ​​TikTok dünyasında bambaşka bir yere sahip. Türkiye’nin basketboldaki başarıları bizleri her zaman gururlandırmıştır. TikTok olarak Türkiye Sigorta Basketbol Harikalar Ligi ile bu tür bir iş birliği içinde olmaktan gurur duyuyoruz. TikTok’un basketbolseverlerin yeni buluşma noktası olması en büyük hedefimiz. Platformumuz aracılığıyla basketbolu daha geniş kitlelere ulaştırmak ve sevdirmek için bu hedef için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.”  

Dünyanın değerli spor organizasyonları ile iş birliği yapan TikTok, daha önce NBA ve UEFA Euro 2020’nin revel ortaklığını üstlenmişti.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu